fredag 3. mars 2017

Monokromatisk...


Trur iallefall eg har fått det til...

MONOKROMATISK

er nemlig utfordringen som pågår inne hos Kort`O`Mania nå.

Eg er litt sein ut med innlegget mitt, men sånn skjer innimellom når man jobber 
vekke hjemmefra, og i tillegg er det vinterferie for resten av gjengen. 
Men her er det:


Dette er et bestillingskort til en dame som fyller 60 år.

Når man lager papirprosjekter som kan plasseres under stilarten “Monokromatisk” bruker man sjatteringer av en farge, dette kan være hvilken som helst farge. Fargeskalaen i prosjektet kan variere fra lyst til mørkt, fra kalde til varme toner, men den skal være i en og samme farge.
Innenfor papirhobby tillater man av og til at det også brukes hvitt og svart (som ikke regnes som farger) på monokromatiske prosjekter.

Og i mitt bidrag går det i blåtoner sammen med lyst og sølv.


Eg har brukt forskjellige detaljer til å pynte med, blant annet blomster, en sånn "glassbær"grein, blonder og chipboard. 
Det passer jo bra at Wycinanka er sponsor for utfordringen inne hos Kort`O`Mania da, 
de har kjempemasse fine chipboards!!

Om du har vinterferie eller er ferdig med den, så ønsker eg deg en flott kreativ fredag!

Ingen kommentarer: