onsdag 1. februar 2017

Bruke dies/punch...


Kort`O`Mania har i dag en ny utfordring ute!
Denne gangen er det bruk av dies og/eller puncher som gjelder.

Siden eg har litt problemer med laserskriveren min til å printe ut motiv fra sponsoren
PpinkyDolls,
har eg brukt opptil flere dieser og puncher ;)


Eg har brukt en hjorte-dies som hovedmotiv.
Den er lekker!!

Eg har fått litt dilla på slike lys og serviett esker. De er veldig lett å lage, samtidig som de
er veldig greie å gi i gave. Malen til denne fant eg i et Ett Trykk blad...

På kantene har eg brukt en flott punch, som eg synes gjør seg veldig til en slik bordkant.


Slik ser esken ut når den åpnes.


Håper du blir med på utfordringen om å bruke dies/puncher. 
Bidraget ditt kan du levere på bloggen til Kort`O`Mania HER

En slik eske er en glede å gi bort til noen som fortjener det, så derfor ønsker eg å være med i utfordringen til Kreativ Scrapping; #2 Glede

Ha en flott, kreativ kveld!!



2 kommentarer:

Karen Elise sa...

Så nydelig eske! Lekkert med kontrasten mellom gull og bølgepapp!
:) Karen Elise

gosti sa...

Fantastisk eske, elsker fargene her:-)
Takk for at du scrapper med oss i Kreativ Scrapping.
Hilsen fra Sigrid