tirsdag 5. februar 2013

3 X 3...

 
Vi er kommet litt ut i februar og fortsetter bursdagsfesten inne hos
Dette blir utfordring nummer 2 og denne gangen vil vi se at du bruker
 
3 av 3 ting
 
Eg har laget to like kort, men i forskjellige farger.
Har hatt disse i tankene lenge etter jeg såg noe lignende i bloggverden for lenge siden,
så her var anledningen for å få de laget.
 
Enkle, men flott bursdagskort.
 
 
Eg har brukt 3 forskjellige farger på kartongen, 3 forskjellige dieser og 3 bling blant alle perlene.
 
For å få mer inspirasjon til å være med i den 2. bursdagsutfordringen til
er det bare å stikke innom i bloggen.
Det er mange flott bidrag å få inspirasjon av :)
Og det vanker mange flott premier...
 
 
Da vil eg ønske dere alle en flott kreativ dag, det skal iallefall eg ha...
 
 
 

2 kommentarer:

Grenouille Greetings sa...

Clean and simple and beautifully effective in both colour themes. Lovely! Hugs, Lesley

Anonym sa...

Hurrah, that's what I was looking for, what a data! present here at this website, thanks admin of this web page.

My web-site: roasted coffee beans