lørdag 23. april 2011

Bursdagshilsen...

Fikk lyst å vise dere et kort eg har laget på bestilling...ble så fornøyd!!



Da eg såg skissen til Sketchy Colors falt liksom kortet på plass i hodet,
og da er det vel bare å sette seg ned å få det ut...



Har brukt de nyyyydelige papirene til Pion,

et fantastisk flott bilde fra nettet,

blonde og bånd i plum farge

og en tag eg har fått i gave.







Tekstene er fra Kort & Godt og Stempelglede.



Eg vil her delta i disse utfordringene:

* Sketchy Colors: Skisse

* Scrappekammeret: Alt er tillatt!

* Kort O Mania: Vintage



Takk for at du titter innom!!

Ha en fantastisk flott påske videre...eg nyyyter det deilige været!!


7 kommentarer:

Bettina L. sa...

Så lekkert kort. Likte oppsettet med tagen,den nydelige blonden og bildet;)

Unknown sa...

Underbar & ljvligt vacker kort! Så fin bild! Kram

Yvonne sa...

Dette var et nydelig kort! Herlige pionpapirer og veldig lekker blonde du har brukt her! Tenker mottaker blir veldig fornøyd og.
Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Marianne sa...

Skjønner godt du ble fornøyd - dette var knallfint!
Og bakgrunnen skal du heller ikke kimse av! :)
♥ Klem, Marianne

Linda S. L sa...

kjempe nydelig!! :D
takk for at du deltar på vår utfordring hos kort o mania!
klem linda s l

lam sa...

Smukt kort. Tak fordi du deltager hos Kort O Mania

Guro sa...

Noe så søtt!!! Motivet ditt er kjempefint, virkelig effektfult :-) Nydelig satt sammen også.
Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
Klem Guro