fredag 10. desember 2010

Kortkrigen 2010...

Da var Kortkrigen inne på BV sitt hobbyforum over for denne gangen...10 uker med forskjellige oppgaver. Artig!!
Jeg endte på en finfin 3. plass totalt, og er veldig fornøyd med den plasseringen
for det var utrolig jevnt de siste rundene...
Her viser eg kortene eg deltok med, har gjerne vist noen av dem før:
Runde 1, oppgaven var å lage et kort med tema Baby.
Eg kom rett til superfinalen som kompensasjon for at bidraget ble glemt da avstemmingen i innledende runder allerede var startet.
Plassering: 1. plass i Superfinalen
Runde 2, oppgaven var å lage et kort til en gutt/mann.
Eg laget et Joyfold kort (mitt første av denne typen).
Plassering: nådde bare innledende pulje

Runde 3, oppgaven var å lage et kort i Vintage/Shabby Chic-stil.
Eg laget et kort i Vintage-stilen, hadde fått bestilling på et kort som passet perfekt her.
Plassering: 1. plass i Superfinalen (med 1 stemme)


Runde 4, oppgaven var tema Vinter.
Eg laget et vinterlig kort med motiv fra Karens Doodles.
Plassering: nådde bare innledende pulje


Runde 5, oppgaven var å lage et farsdagskort.
Eg laget et som passet en bestilling eg hadde fått.
Plassering: nådde bare innledende pulje


Runde 6, oppgaven var lage et smalt og avlangt (f.eks. 10x20) gratulasjonskort.
Eg laget et kort på Søftelandstreffet eg var på. Motivet er fra Mos Digital Pencil.
Plassering: 1. plass i Superfinalen (med 1 stemme)


Runde 7, oppgaven var å lage et monokromatisk kort; kort i en fargetone.
Mitt kort går i blåtoner.
Plassering: 3. plass i Superfinalen, etter omstemming.


Runde 8, oppgaven var å lage et liggende 10x20 tradisjonelt julekort (fargene rød, grøn eller hvit skulle dominere)
Mitt kort ble et enkelt kort med hovedfargen rød, og de andre fargene spedd i.
Plassering: 5. plass i Superfinalen


Runde 9, oppgaven var å lage et blått og hvitt julekort med masse glitter.
Eg måtte jo putte på et Lili of the Valley motiv, hadde nettopp fått nye... =)
Plassering: 2. plass i Superfinalen


Runde 10, oppgaven var Anything goes.
Synes det egentlig er en vanskelig oppgave i en sånn konkurranse, med eg fikk nå til et bidrag, i blått selvfølgelig...noen som ikke har fått med seg at eg bare eeeeeelsker blått??
Plassering: 2. plass i Superfinalen


Ja, det var mine bidrag denne gangen Kortkrigen ble arrangert, så får vi se om det blir flere omganger med denne konkurransen...eg blir iallefall med da også!!

Ha en trivelig helg alle sammen, og takk for at du stikker innom og ser!!






1 kommentar:

Unknown sa...

Så flotte de var :D Føler jo at jeg hat sotte sammen med deg igjennom samtilige runder selv om jeg ikke har deltatt selv :D Du er s åflink!!!