fredag 31. desember 2010

Anonyme Scrappere og Godt Nyttår!!

Da var vi komt til et nytt årsskifte
og på tampen her har eg laget et siste kort med tema jul.
Anonyme Scrappere har hatt en JuleSpesial med Gjestedesigner,
Har truffet henne på et malekurs ho hadde, og er en virkelig flott person.
Fantastisk inspirerende!!
Ho har til Anonyme Scrappere laget en skisse som skulle brukes
og valgt fargene blå, hvit og brun.
Hadde lyst å delta på den utfordringen,
så her er mitt bidrag.
Samtidig vil eg ønske alle dere som er innom for å titte
EN RIKTIG FIN NYTTÅRSFEIRING!!
Eg håper vi sees i 2011.
Stikk innom i morgen, for da kommer 1. utfordring hos Scrap`a`long...

3 kommentarer:

Anne sa...

Jøye meg, så nyydelig!
Fantastisk dekorert. :)
Takk for at du deltar hos AS.
Klem, Anne.

Camilla sa...

KOrtet ditt er helt nyydelig!! Så lekkert med kantpunchene du har brukt, og fargeleggingen er helt perfekt!:)))
Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos AS.
Jeg vil ønske deg et riktig godt nytt år!
Stor klem, Camilla

Papirskreppa sa...

Du er bare kjempeflink til å male stempelmotiv. Et vakkert kort. Ønsker deg og dine et godt nytt år. Gleder meg til videre arbeid sammen med dere i NSHK. Klem.