fredag 24. september 2010

Sketchy Colors #39 og Pay it forward...



Denne gangen hos Sketchy Colors har de en flott skisse...

Min tolkning av den ser du her:

Eg har brukt:
papirer fra Ladybug and Friends og Adornit
bilde fra et freebee collageark fra internettet
blonder, perler, glitterlim og utstansede sommerfugler
Teksten er fra Kort og Godt

Legger det inn som bidrag hos Sketchy Colors utfordring #39



Pay it Forward




Eg har også vært så heldig å ha fått en Pay it Forward-pakke fra Mona Bakke,
så nå er det min tur å sende en liten pakke til de 3 første av dere...
Du må så publisere i bloggen din at du har fått pakke, for så å sende videre til tre
som melder sin interesse hos deg...

Gi meg en lyd om at du vil være med og send meg adressen din, så kommer
det en overraskelse i posten til deg!!
Artig med pakke!! =)
Ha en flott helg!!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Det ble jo kjempefint :D

annes paperfun sa...

Så nydelig kort og flotte duse farger du har brukt.
Takk for at du deltar hos SC.
klem Anne

Anne sa...

Kjempeflott kort, herlig pyntet. :)

Klem. :)

Unknown sa...

Tihi.. du har jo fått pakke fleire plasser du ;)
Du må sende adressa di til meg sånn at eg kan sende pakke til deg :)

tine_76@hotmail.com