torsdag 1. juli 2010

Sommerkort med frukt og bær...

Ja, da var vi kommet til juli allerede, og nok en utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb. Nr 10 i rekken, og dene gangen vil vi at dere lar dere inspirere av frukt og bær og lager et skikkelig sommerkort!!
For å se hva DT-jentene har laget til inspirasjon, ta en titt i bloggen.
Mitt bidrag kommer her:
Eg har brukt motiv fra Motivet, synes den er så søt den kaninen...
Papirene er fra Adornit og Reminisce.
Eller har eg brukt litt blomster, blader og bling, litt metall-perle-pynt og glitterlim, og til slutt
sprayet hele siden med Copper Glimmermist.
Vi håper dere har litt tid til å være litt kreative i denne flotte sommermåneden...
så hiv dere med her!!
For å se hvem som har vunnet Surpricen vår, sjekk det HER

5 kommentarer:

Marianne sa...

Herlig sommerkort - godt valg av motiv!
♥ Klem, Marianne

WencheP sa...

Dette var så utrolig koselig. Kjempesøtt motiv....

Unknown sa...

Søtt kort :) likte bunnyen :D

Lisa76 sa...

Søt kanin, og flott kort :)

Stine Westmoen sa...

Hei og takk for tips i bloggen min, men jeg har kun sjekket 12x12 ark. Men ser hun tar 4,50 for disse så skal få henne med.

Kjempekoselig kort du har laget!